Welkom op de advertentiepagina van deze website. Hier kan je terecht als je wilt adverteren. Adverteren kan een van de meest vitale aspecten van een bedrijf zijn. Het is de meest directe en belangrijkste verbinding met de klant. Wanneer consumenten zich persoonlijk verbonden voelen met een advertentie, is de kans groter dat ze jouw bedrijf bezoeken. Zo gaat dat ook wanneer je mensen nodig hebt om voor je te werken. Sommige bedrijven vragen zich af of het de moeite waard is om in een online vacature te investeren en dat is een grote vergissing. Zo alleen kan je de beste medewerkers vinden voor jouw bedrijf die jouw doelen kunnen behalen.
Hoe moet je een goede vacature schrijven?
1. Begin met een goede titel voor jouw vacature.
Als je de meest geschikte kandidaten wilt vinden, moet je een duidelijke en directe vacaturetekst schrijven, te beginnen met een eenvoudige maar aantrekkelijke functietitel. Wees niet te creatief met de naam van de functie, want je wilt dat kandidaten jouw vacature gemakkelijk kunnen vinden en direct kunnen zien of deze relevant voor hen is. Neem in de titel maximaal drie dingen op die de functie aantrekkelijk maken. Houd het kort en to the point.
2. Introduceer de baan en het bedrijf.
Geef in de inleidende paragraaf een kort maar emotioneel overzicht van wat succesvolle sollicitanten in jouw bedrijf kunnen verwachten, inclusief de meest aantrekkelijke aspecten van de baan. Hier wil je de functie verkopen en kandidaten geïnteresseerd en enthousiast maken over het vooruitzicht om bij het bedrijf te komen werken.
3. Beschrijf de rol, vereisten en wat je te bieden hebt.
Gebruik de functiebeschrijving als leidraad en schrijf alle relevante informatie over de rol op, zoals het type en niveau van de baan, de taken en een lijst met vereisten. Vergeet niet om informatie toe te voegen zoals werkuren, beloning, groeimogelijkheden, extra’s en voordelen, samen met al het andere dat kandidaten interessant zullen vinden.
4. Geef duidelijk aan hoe en wanneer kandidaten kunnen solliciteren
Als je niet wilt dat kandidaten via alle media naar je toe komen (bijvoorbeeld via de sociale media-accounts van jouw bedrijf, jouw website, e-mails van medewerkers, enz.), vermeld dan duidelijk hoe en wanneer ze kunnen reageren op jouw advertenties. Veel werkgevers zullen iets opnoemen in de trend van: “Geen telefoontjes alstublieft. Solliciteer met je cv en begeleidende brief naar dit email adres” (we raden aan een “spook-e-mailadres” te gebruiken, zodat geen enkele medewerker zijn eigen e-mailadres hoeft te delen en het risico loopt dat werkzoekenden het te veel gebruiken).
5. Adverteer op onze vacaturesite
Adverteren op vacaturesites is verreweg de meest effectieve manier om gekwalificeerde kandidaten aan te trekken. Er zijn gratis en betaalde opties beschikbaar, afhankelijk van het type bericht dat je wilt, het bereik en de duur van jouw advertentie. Neem contact met ons op voor de voorwaardes en andere vereisten. Veel vacaturesites bieden je ook de mogelijkheid om een bedrijfsprofiel aan te maken en door cv’s te bladeren van kandidaten die actief op zoek zijn naar vacatures in jouw branche. Ga dus eerst goed na wat je wilt en laat ons weten.
Wie mag een advertentie plaatsen?
Ondernemers
Ben je ondernemer en zoek je personeel om van start te gaan in jouw bedrijf, dan mag je nu jouw vacature voor ons sturen.
Persoonlijke coaches
Ben je persoonlijke coach dan mag je ook jouw advertentie op deze website plaatsen. De mensen die een goede carrière willen bouwen hebben jouw steun en adviezen heel hard nodig. Sluit je dus nu aan.
Heb je dus een advertentie om te plaatsen? Maak gebruik van de mogelijkheden die wij te bieden hebben. We hebben dagelijks honderden webbezoekers die opzoek zijn naar een werk. En jij kan ons daarmee helpen door je advertentie hier te plaatsen. Maak contact met ons voor nadere informatie over hoe het allemaal moet. En hopelijk kunnen je de tips hierboven je helpen om een goede vacature te schrijven.